вівторок, 9 квітня 2013 р.

Київ. Віта-Литовська (нині-Чапаєвка). НТБ "Динамо". Piccy.info - Free Image Hosting Це був перший день в році, коли я відчув весну. Небо було синє-синє, і сонце аж припікало. Мій вільний вівторок вдало співпав із перенесеним матчем першої ліги. Перенесеним через снігопад, який паралізував транспортне сполучення столиці на кілька днів. В ту незабутню ніч з п’ятниці на суботу я добряче помісив сніг і надивився на апокаліптичні картини покинутих серед дороги легковиків і перевернутих вантажівок. Але то інша історія. Приїхав хвилин за двадцять до гри. На базі Динамо задіюються різні поля. Цього разу грали на першому, де я вже одного разу був (а на іншій, третій галявині - тричі). За світлинами порахував правдиву місткість трибун: третє поле має металеву трибуну на 626 місць, перше ж – 489. Їдучи на матч, я сподівався зустріти фанатів із Чернівців. Але, переглянувши статистику їхніх виїздів за сезон, зрозумів, що це марне сподівання. Динамівців також ніхто не підтримував. Подивіться на день і час проведення гри і все стане зрозуміло. Загалом на грі зібралось близько 100 глядачів (ПФЛ запевняє, що 250), більшість з яких – гравці Динамо, відеооператори та знайомі футболістів. Остання команда ліги примудрилась не програти шостій. Можливо довгоочікуваний прихід весни так подіяв на гравців? Piccy.info - Free Image Hosting Piccy.info - Free Image Hosting Piccy.info - Free Image Hosting Piccy.info - Free Image Hosting

Немає коментарів:

Дописати коментар

Перелік дописів

Маю плани після війни створити іншу сторінку, а поки додавати окремі актуальні розповіді про біг сюди.    2023 жовтень - Нічний Чорногірськи...