неділю, 28 квітня 2013 р.

Київ. КПІ. Piccy.info - Free Image Hosting
ХІЛД-Любомир вирішив провести свій домашній матч в Києві на стадіоні КПІ. Отож я отримав чудову нагоду пробити стадіон, на якому годі й чекати на матч більш менш пристойного рівня. В мережі знайшов інформацію, що Політех нещодавно відкрив новий стадіон коло 7-ого корпусу. Приїхав туди чітко в час початку матчу, але на мене чекало розчарування: на полі бігали якісь студенти в манішках. Вмикаю швидкість і поспішаю до корпусу фізичної підготовки і виявляю там ще один новенький стадіон! Чудово, інакше довелося б їхати на резервний варіант - гру в Петропавлівській Борщагівці… Замість витоптаної галявини, на якій я колись грав в ногом’яч на парах ФП, тепер мається штучне поле із невеличкою трибуною. Все це оточено огорожею із сітки. Гра зібрала близько 15 глядачів, всі інші – гравці і тренери. На мій подив, фанатів фастівського Динамо не було. Це було розчаруванням… Лишалось мені дивитись гру, в якій номінальні господарі легенько розібрались із слабеньким суперником.

Piccy.info - Free Image Hosting Piccy.info - Free Image Hosting
А так виглядає друга арена університету, до якої я прийшов спершу.

Piccy.info - Free Image Hosting

Немає коментарів:

Дописати коментар

Перелік дописів

Маю плани після війни створити іншу сторінку, а поки додавати окремі актуальні розповіді про біг сюди.    2023 жовтень - Нічний Чорногірськи...