пʼятницю, 26 квітня 2013 р.

Київ. "Динамо" ім. Валерія Лобановського. Piccy.info - Free Image Hosting

В світі багато гарних місць, але рідний куточок – він один. Так само і зі стадіонами. Мій рідний футбольний дім. Місце, де я вперше наживо побачив футбольний матч і місце, де я пережив прекрасні миті фанатського життя. Скільки разів я зривав голос волаючи «Гоооол!!!», скільки разів серцю було тепло, коли Динамо перемагало і повним складом дякувало мені і моїм братам за підтримку… Все це в минулому, яке я до останніх днів згадуватиму вертаючись сюди… Цієї сонячної весняної п’ятниці дубль Динамо розірвав дубль Дніпра. Але мені важливіше було провідати свій дім, зробити йому фото сесію і позгадувати минуле.

Piccy.info - Free Image Hosting Piccy.info - Free Image Hosting Piccy.info - Free Image Hosting Piccy.info - Free Image Hosting Piccy.info - Free Image Hosting

Немає коментарів:

Дописати коментар

Перелік дописів

Маю плани після війни створити іншу сторінку, а поки додавати окремі актуальні розповіді про біг сюди.    2023 жовтень - Нічний Чорногірськи...